środa, 29 stycznia 2014

BĘDZIE CHŁOPIEC CZY DZIEWCZYNKA?

 źródło zdjęcia: www.kobieta.pl



Każdy zadaje sobie to pytanie i każdy słyszał to pytanie zapewne setki razy. Kobiety będące w ciąży ale i mężczyźni szykujący się do tej najważniejszej roli w życiu. I oczywiście prawie każdy odpowiada: eee nie ważne - byle było zdrowe! Otóż nie prawda - w głowie każdej z nas kołacze się od samego początku
: to będzie chłopczyk, to będzie dziewczynka.

Nazywajcie to jak chcecie, marzeniem, pragnieniem, przeczuciem.....ja od samego początku wiedziałam, że serduszko, które we mnie bije należeć będzie do małego czarującego mężczyzny. Och, nawet imię już ten elegant miał. A tu buch i krawat spadł na jednej z wizyt u ginekolożki - będzie córa!

Cóż zaczęłam więc kompletować wyprawkę dla dziewczynki. Co prawda nie mogłam uwierzyć, że moje przeczucie się nie spełniło ale cóż - następny będzie chłopak!

Teraz wiem, że cudownie jest być mamą dziewczynki. Kocham ją całym sercem i bezgranicznie. I chociaż nastawiona byłam na wychowywanie syna to i z panną myślę, że sobie poradzę. Dziewczynki są tatusiowe powiedział ktoś i miał rację. Choć Amelka zapatrzona jest w mamę szaleńczo to widzę jak patrzy na Tatusia Z., jak śledzi go wzrokiem, naśladuje, podziwia - kocha mocno!

Ale, że dziewczynka to nie znaczy, że musi być sam róż! Moje drogie w szafie Amelci przeważa szarość - kocham ją w szarościach i granatach. oczywiście nie zabraknie i różu ale inne kolory równie często kupujemy!!! 

Amelka z krawatem:)
Body i śpiochy firmy Pinokio, seria Serious Man

2 komentarze:

  1. U nas do końca na usg wychodziło, że będzie dziewczynka a tu niespodzianka - Szymuś:) Już wyprawkę mieliśmy różową oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jaka kochana niespodzianka! Chłopcom też ładnie w różowym:)

      Usuń